Riders corner

Beställde i söndags ett läderbalsam från Effax på Rides Corner, förutom att det var billigt och dessutom är naturligt så kan man välja fraktfritt som fraktsätt hos dem!
Väldigt uppskattat måste jag säga. Mycket fint hade dem med men jag höll mig ifrån att köpa mer då jag inte alls behöver mer saker just nu.
 
Effax läderbalsam är som sagt naturligt, det är baserat på bivax, avokadoolja och lanolinolja. Jag vill inte ha en massa mineraloljor på min fina sadel och sen är det inte bra för miljön, oss eller hästarna heller så därför valde jag detta. Ska prova imorgon då min sadel ska smörjas in innan den ska med Rák till Cia på fredag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar också använda Effax och tycker det är riktigt bra!!! Kanske ska göra ett besök på Rides Corner och se vad de har. Förmodligen inget jag behöver;)


Svar:Japp!! Jag har "lite på lager" så att säga;) Hi hi!! Har dock en massa gamla täcken som T har fått ärva och sedan har jag köpt en del på Rea:D Blir nog inte så många fler täcken nu på ett bra tag...måste verkligen hejda mig!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

2012-07-26 @ 13:20:46
URL: http://www.anaby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0