Varit med på en tur

Idag var det dags för mig och Rák att vara med på en premiärtur på en och en halv timme. Det gick väl hyffsat kan jag säga, hon bli rätt på när hon får vara ute med andra hästar. Men när jag väl hittade rätt knappar och kom på mig själv med att resa mig i sadeln, spänna benen och spärja emot när hon började dra, förskte jag istället slappna av och sitta ner så gick det bättre.
Så det får bli att prova igen så fort jag har fått min sadelgjord. Tråkigt att det snart är dags att åka tillbaka till E-tuna och köra tillbaka Rák. Hade gärna haft några veckor till med henne för att riktigt hitta varandra.

Kommentarer
Postat av: Fia

SV: Jag ska ta hem en Startrekk i veckan o. prova den, borde ju förhoppningsvis passa på dem alla :)

Gud vad roligt! :) NM ja... jag försöker få ihop pengar till biljetten och resan dit! Skulle så gärna åka, är så underbar stämning på Nordiska, i varje fall förra gången :) Och tror nog det lär bli det även i år, om inte bättre...!

2012-07-16 @ 22:40:19
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se
Postat av: Anna

Härligt att du hittat ett sätt som funkar på henne:) Det låter som en riktigt bra ridtur för er!!

Svar:Precis så är det!!! Man behöver inte men "måste" ju bara ha vissa fina saker;) Hi hi!!

Kan säga att jag är grymt avis på de som kan åka till Gekås och handla!! Var där förra sommaren och shoppade. Dock flög vi ner så det gick tyvärr inte att shoppa vad som helt med tanke på utrymmet:S Såg i Buketråden att de bla har jättefina rundsydda träns och schabrak i fina färger där nu!!

Mvh Anna & Tabasco:)

2012-07-18 @ 10:07:13
URL: http://www.anaby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0