Shoppingbegär!

Det verkar som det inte bara är jag som har vårkänslor, mitt shoppingbegär verkar också vaknat till liv igen! Det har blivit lite saker den senaste veckan, fast det var rätt längesedan jag shoppade så här mycket så det kan jag nog unna mig.
Förutom telefonen i söndags har jag nu också beställt skärmskydd och siliconskal för att skydda mobilen. Idag ska jag även beställa lite nytt från Bodystore och troligen också köpa en ny kabukiborste.
Sedan unnade jag mig även en prenumeration på Kloka hem igår. Det är Sveriges ända tidning med Ekofokus så jag tyckte jag kunde unna mig den för att få lite inspiration.
Jag funderar också på att köpa mig ett par gåstavar, har sagt länge nu att jag ska köpa några då de verkligen fungerar bra för min rygg. Det har bara inte blivit av ännu, jag är heller inte ute så mycket på promenader som jag kanske borde.

Tradera är nog min bästa vän just nu, man kan hitta så mycket roligt där till bra pris! Lite nya kläder inför våren vore heller inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Jaha okej då är jag med:) Vart i Härnösand bodde han förut då?? Nyfiken ja!

2012-03-27 @ 16:49:13
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Cia

shoppa?? usch! måste till ullared imon och hatar de.. tur att man är fattig så man kan skylla på de ifall folk undrar varför jag inte handlat ;)

2012-03-27 @ 17:15:58
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Jenny

Tradera är min vän också, väldigt trevliga fynd man gör där emellanåt ;)



SV: Ja, snart, och nu börjar jag bli nervös. Jag hoppas fölningen går bra.

2012-03-28 @ 17:26:50
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0