Telefonkö

Tele 2 har nog den sämsta telefonkön någonsin! Man får bara veta att väntetiden är beräknad till mer än 10 minuter och sen får man höra lite då och då att det fortfarande är samtal före och emellan tutar det bara.. Vore det inte bättre att få veta tid eller köplats istället?! Och i alla fall musik när man väntar, hur vet man nu när någon kommer att svara?
Suck! Jobbar det ens något på stället, känns som man aldrig kommer komma fram. Har nu väntat i 30 min. Hur länge till ska jag behöva vänta?
Snart ger jag upp! Bortkastade pengar..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dessa telefonköer alltså, visst blir man galen? :S Som att man inted hade bättre saker att göra än att sitta och gäspa med luren vid örat.



SV: Bra val, sambon har nu en Galaxy S2 som han är jättenöjd med, han säger jämt att den är bättre än min iPhone och med tnake på vilken tekniknörd han är så antar jag att den är bra, även om jag inte direkt fattar vad det är som är bättre :p Samsung är hur som helst ett bättre val tror jag :)



Jodå, nu är jag tillbaka igen, det känns som att en lboggpaus har varit välbehövlig, men nu känner jag att jag vill ta tag i bloggandet igen!

2012-03-21 @ 20:02:59
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Samanta - med fokus på Islandshästen!

Sv: Tack, det värmer att höra. Som det ser ut nu så kommer jag att komma tillbaka - och jag hoppas att jag fortsätter denna gången! Behöver bara en liten nystart tror jag.. :-)

2012-03-22 @ 22:05:41
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, fy tusan. Telefonköer är något av det mest frustrerande som finns. Inte minst som fattig student när man känner att pengarna på kontantkortet bara rinner iväg...

2012-03-23 @ 16:25:37
URL: http://juliaeldh.se
Postat av: Linda

Sv: Vadå bodde du och Frida på samma gata eller vad menade du?

2012-03-23 @ 22:18:04
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0