Fredag 4 Mars

Idag blev dagen ganska lyckad, fast den började inte så bra. Tåget var försenat och när jag väl kom till skolan hade jag inte inpiration till min recension. Men det gick bra efter ett tag. Sen hade vi matte och det gick inte alls bra, jag fattade inget alls, så vi pratade oss mest igenom matten. Efter det var de lunch och sen dagens häjdpunkt, form! :D Vi hade sjuk kul, vi var inte normala en sekud, det var så härligt att verkligen få skratta och ha kul! Jag och sanna blev klara med våra lyxförpackning :D Och dagen blev ännu bättre när jag fick se tre stycken sjukt snygga killar, men en sånn lär väll jag aldrig få =/ Nä nu ska jag gå och kolla klart på talang :D
Och ha mys med familjen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0