Intresserad?

Ja, lite förvirrad är jag just nu. Nu verkar typ alla killar intressera sig för mig. Innan är det ingen som lagt märke till mig, jag var bara en i mängden. Men nu, ja jag vet inte vad som hänt. Det kanske bara är en bild de fastnar för, inte mig? Man kan nog egentligen inte riktigt avgöra i fall man är intresserad av en person på bara en bild, den personen kanske inte alls är så som man tror i verkligheten. En bild och verkligheten är inte samma sak. Så snälla sluta att säga att ni är intresserade, det är smikrande och så, men jag är inte den personen ni tror!

Tänker bara på en person just nu! <3


By The Way, I Like To Speak English:P It's really fun, but not my favourite language. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0