Shopping i Borås

Japp, idag var vi iväg hela familjen till Borås:) Pappa hjälpte mig att köpa en ny datron, det fick bli en Hp bärbar eftersom jag ska kunna använda den i skolan. Jag köpte den sista som fanns och är glad att det fanns någon kvar för min som jag har nu kommer snart kolappsa, den är seeeeg! När vi var klara med det åkte halva familjen hem och jag och mamma gick och hade trevligt! Älskar mamma och dotter dagar! Vid klockan tre gick jag till kicks för att få min makeuprådgivning, det blev jättebra:D Och jag fick massa komplimangen för att jag hade fin färg och form på mina ögon! :D Det var en riktigt lyckad dag fast än att mina tankar far iväg åt andra håll ibland :P Men börjar må riktigt bra nu :) Fick en del blickar efter mig när jag kom ut från kicks också, haha! :D  Nä, nu ska jag intsallera min nya dator, hoppas att den funkar:)









Jag osminkad    Jag sminkad

Vilket jag tycker ni bäst om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0