Sofftisch Tisdag :D

Japp, idag var det en ganska slö dag, gjorde lite uppgifter på engelska men fattade tryp inget:P Sen var det historia, vi planerade våran enormt bra redovisning :D Och efter lunch gick vi hem till sanna för att jobba :D Känns som om det kommer bli ett bra arbete men vi har en väldig tridpress! Är jättestressad just nu och det bli juh inte precis bättre av att jag börjar bli sjuk, men ska göra allt för att bli frisk igen:) Jag har inte tid med att vara sjuk^^ Jag har börjat komma igång med inlämningen nu, vi ska skriva om utseende fixering, intressant men svårt! Förutom att jag mår dåligt så var det den bästa tisdagen på länge! :D



Kul hade vi iaf xD Bjuder på denna:)



Snygga Sanna var också med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0