Torsdag 3 April

Idag hade vi sovmorgon till kvart över tolv, det behövde jag verkligen! Jag gick upp vid nio och åt frukost och fixade lite mat att ha med mig till skolan. Vid tjugo över tio cyklade jag till skolan. Egentligen var det ganska onödigt att åka dit, men det är skönt att få träffa kompisarna, de får mig alltid på bra humör. Vi hade först matte, vi pratade igenom oss det mesta av lektionen sen var det historia. Vi satt bara och lyssnade på när andra redovisade. Sen tog jag och Sanna följe ner till Statioen, när jag kom en till Berghem lyste solen och det var underbart:D Jag cyklade hem med ett brett leende på läpparna har inte kännt mig så lycklig på ett tag., Men det dröjde inte länge, fick höra lite för mycket från en person... Jag vet att du säkert vill mitt bästa, men jag orkar inte tänka på det just nu.. Men som tur är har jag underbara kompisar som stöttar mig!  Tack Sanna, Carl, Tina, Madde Och Malin! Det betyder enormt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0