Vååår :)

Våren är äntligen här och jag hoppas att den stannar. Idag var jag och brorsan ute och fixade lite, vi tog bort en höbal som är ett halvår gammal. Den var möglig och äcklig, och väldigt tung! Jag har nog tränat för hela året nu^^ Men vi eldade upp den sen:P Och sen fick vi för oss att vi skulle renovera och flytta kaninburen:P Så vi tog ut kaninerna och så tvättade vi rent buren och gjorde den fin, sen ska vi även bygga en våning under buren så att de kan springa på gräs också:D Fast Lolli-Pop var lite vildsint av sig, hon la sig ner platt på marken och sen attackerade hon mig med ett skutt, hon är säkert en korsning mellan katt och kanin:P Ja, jag var ute hela dagen och det var hääärligt :) Börjar tom känna mig frisk nu :D Ska bli så kul att vara med tjejjerna hela nästa vecka och komma hemifrån :D Kul ska vi ha iaf! hehe längtar!

Nä,
nu ska jag nog kolla på en film, vill du vara med? Känns liten ensamt att sitta här själv. Ring så är du välkommen :) 

                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0