Lååång tur!

Idag hängde jag ocg Birningur med på en långtur, vi hade otroligt tur med vädret. det var uppehåll och det höll i sig ända till vi kom hem, sen öste de bara ner. Men turen blev otroligt lyckad och oj så bra de gick, Birningur är en riktigt töltmaskin nu! En bra tur med mycket trevliga turdeltagare och en ledare med koll på fikat. hehe För mer info om turridning och annat gå in på Madkullensislandshästar .



Birningur i sällskap med Venus och föl.


Birningur efter fikapausen.



// Puss Alexandra :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej jag kan inte det här med bloggar..men jag skrev nyss någonstans som jag inte vet var att jag hoppas allt är väl med dig. Vill gärna att du ger mig adressen till de som köpte Magnus för jag vill så gärna veta hur han har det. Kan du snälla maila den till mig?? Kram Hanna

Hoppas ni hade en bra tid tillsammans i alla fall.

2008-10-09 @ 14:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0