Stockholm by morning

Stockholm är en väldigt vacker stad och dit åkte jag och min lillebror i fredags för att träffa våran faster. Och som alla vet skulle jag även träffa en underbar kille som jag så oväntat fallit för men efter att ha försökt få tag på honom i några timmar gav jag upp och tillslut får jag ett sms och blir dumpad. Tycker att han har hadlat väldigt konstigt, han vet inte vad han går miste om!

"No one loves you more, than me
Can't you see I want you to be mine?"


Men denna lilla historia skulle inte få förstöra min helg i stockholm även om jag blev väldigt sårad! Vi gjorde en hel del utflykter och jag älskar verkligen sthlm! Efter gymnasiet ska jag nog försöka flytta dit. Efter en underbar helg i storstaden bar det av mot värmland för att hälsa på Daniel!

Här nedan följer lite bilder från helgen i sthlm!


Emanuel, medans vi väntar på att få på ombord på båten som ska ta oss runt djurgården.



Jag och Lena på Djurgårdens Sightseeingbåt




Gröna lund


Ett vandrahem som ligger mitt emot Slottet.

Bilder från dagarna hos danne kommer senare när jag fått tag på några.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0