Mysdag

Regnet smattrar mot fönstrerna, det är varmt och mysigt i sängen man vill bara ligga kvar hela dagen. Känner ni igen den känslan? Så där är det för mig idag, det regnar men jag fick gå upp i alla fall. Har en del att göra idag. Jag började med att se till så att hästarna har det bra, dom låg så fint i gräset allihop och passade på att vila. Och nu har jag precis ätit klart min frukost som bestod av frukt. Mycket gott var det! Jag ska ta och byta och sen ska jag ta ig e lite sväng ut i regnet för att hämta posten.

Dagen stor projekt blir att jag ska flytta tillbaka till mitt gamla rum, det är mindre än mitt rum som jag har nu men det ska vara gästrum över sommaren. Jag har även tröttnat lite på mitt rum, jag behöver städig förändring när det gäller inredning! Jag ska även unna mig en film och resten av dagen får vi se vad som händer, jag hoppas att vädret klarna upp lite så att jag kan få rida.




Någon som vill kolla på film med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0