Robin =)

Robin tyckte att jag skulle skriva om vad jag gör, vad jag ska göra och vad jag tänker.. Hehe det jag tänker på vet nog alla redan =) Så här ska ni få lära känna min otroligt söta vän robin lite mer genom lite frågor, har dock gissat en del.

Är han svensk? - ja
Är han i din ålder? - 2 år äldre
Är han lång eller kort? - Lagom =)
Är han omogen eller mogen? mogen
Är han snygg, fin eller vacker? Snygg =)

Är han oskuld? - nej
Är han okysst? - nej
Är han snäll? - ja
Är han lätt att prata med om allting? - ja

Är han lätt att skratta med? - Haha ja:)
Brukar han skämta om att ni ska in på toan och ha sex? - Haha nej:P
Är han populär i skolan? - Han borde vara de iaf!
Är han mobbad? - Nej
 Är han blyg? - Lite tror jag
Är han framåt? - Nja:P
Brukar han säga till dig att han gillar dig? Ja
Har han någongång gjort dig ledsen? - Nej, inte än =)
Har han någongång gjort dig glad? - Ja, men alla hans komplimanger :D
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? - Har inte vart lessen än..
Om du är glad, delar han glädjen med dig då? - Ja
Brukar du eller han betala saker? - Har inte träffats:P
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? - Nej

Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? - Skulle nog de om vi hade träffats.
Tycker han att du är jobbig ibland? - Tror inte
Tycker han att du är rolig och snäll? - Hoppas de=)
Har du sovit hos honom ngn gång? - Nepps, men snart ;)
Har han sovit hos dig ngn gång? - Nej
Har ni kollat på film ihop , ensamma? - Nej, ska allt göra de:)
Har ni duschat ihop? - Nepps
Brukar du tänka på honom? - Ja (A)

Brukar du sakna honom? - Ja
Brukar du fälla tårar för honom? - haha neh:P
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara? - Snygga skosnören ska vi hångla? haha nej vet inte :) Vad heter han? Robin =)

Nu vet ni nog lite mer om Min vän Robin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0