Långfredag



Vaknade imorse och såg massa snö ute, det är väll mars är det inte? Blommorna hade börjat komma och det var tom. varmt i helgen. Men men det är bättre med regn än snö iaf. Jag passade på att på ut och göra snögubbar med min lillebror. :)  Ska ta och sätta igång att plugga nu, har en del att göra. Älsklingen kommer ikväll så blir nog inte mycket gjort på lovet skulle jag tro ;)  Ska även hämta hem hästarna i eftermiddag om det nu vill sluta snöa så att vi kommer iväg. Måste städa rummet idag också, de ligger massa saker överallt. Men jag hinenr nog, det är juh en rätt lång dag ;) Men ska sätta igång med historian nu. *Suck*
                                                                                               





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0