Rädsla

Minnerna kommer tillbaka, jag vill ha tillbaka den tiden vi hade! Det var så underbart, du älskade mig verkligen men ändå var jag inte nöjd. Jag vill alltid ha mer och mer. Just nu är jag bara rädd för allt, rädslan för att behöva vara själv och rädslan för att binda mig och sedan bli dumpad. Jag vill att allt ska vara som förut! Varför kan allt inte bara vara som vanligt, jag hatar när saker förändras på för kort tid. Jag har försökt gå vidare och trodde att jag hade lyckats. Men nu kommer allt tillbaka igen, alla minnen, allt vi gjorde tillsammans, alla underbara dagar vi haft! Kommer du ihåg de? Kan jag någonsin få uppleva kärlek igen? Jag få panik när jag är själv, jag vill ha någon att kunna krama, berätta allt för, bli älskad av. Du har alltid varit där för mig och nu är jag helt ensam kvar. Allt bara förvinner mer och mer, snart stå jag här helt själv. Jag klarar de inte, de vet jag. Ett helt sommarlov står framför mig och de skulle vi ha spenderat tillsammans. Men vem ska jag nu vara med? Jag vill inte vara ensam, jag hatar det!


Snälla ge mig en chans! Jag har så mycket att ge dig! Jag vill inget annat!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman, vio står alltid kvar hos dig, du är inte ensam. Du får gärna komma hem till mig i sommar:)

2008-05-12 @ 09:47:49
URL: http://lipsofdiamonds.blogg.se
Postat av: Jennie

Kom igen tjejen, fattar att sånt kan vara jobbigt, men om han inte ville ha all din kärlek är nog sanningen den att det är menat att du ska ge den till någon annan som kommer att älska dig med =)
go for it!!!

2008-05-24 @ 09:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0