Vårkänslor!

Då har ännu en härlig vårdag gått mot sitt slut. Äntligen har våren och solen börjat komma hit, jag är som en helt annan person. Jag är bara glad och ler hela tiden, hela jag är fylld av vårkänslor vilket känns otroligt bra. Jag älskar verkligen våren med alla fina blommor och löven som börjar komma på träden och det härligaste av allt att vakna till fågelsång.

Jag inledde denna härliga vårdag med att gå ut och borsta min lilla hårboll och hon fick även springa av sig lite grann. Senare åkte jag till stallet och red lilla Rák vilket gick helt över förväntan hon har verkligen gjort stora framsteg på drygt en månad som jag haft henne!

// Puss Alexandra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0