Illuminated Explosion

Igår var det daxs för en modevisning som stylist och mode tillsammans hade samordnat. Vi i inredning fick också vara med men vår uppgift var att bygga catwalken vilket vi blev väldigt missnöjda med eftersom allt redan var planerat. Vi fick inte vara med och bestämma något utan vi fick istället bara vara "byggarbetare". Ingen uppskattninga alls fick vi heller vilket är väldigt dålig stil av både mode och stylist. fast nu ska jag inte deppa för det eftersom vi har fått ett roligt uppdrag från em möbler som jag ser fram emot väldigt mycket!

Själva showen tycker jag i alla fall blev väldigt lyckad! Kläderna var vita och sminket var dels vitt och dels rosa som sedan lystes upp av UV-lampor vilket blev väldigt häftigt!

Videoklipp finns att se på http://tv.hn.se/player/play/102354













Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att ni var jätteduktigt!

2009-10-22 @ 17:32:49
Postat av: Alexandra

Tackkar tackkar :)

2009-10-22 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0