Min älskling är underbarast!

Min dag började inte så jättebra tyvärr. Jag var glad i morse för att jag hade blivit klar med mijlöhuset i måndags så att jag skulle slippa göra mer på det under lovet men tyvärr vände mitt humör rätt fort. Jag skickade nämligen in min dator på lagning igår och trodde jag hade fått med alla filer från den men så var inte fallet. Så jag har du ett halv klart hus igen som jag inte orkar ta tag i igen, utan ska prata med min lärare först och se. Jag fick ringa HP och börja och de skulle i alla fall försöka att inte röra hårddisken.

Under eftermiddagen började min dag dock att vända igen, jag åkte till stallet för att rida Rák lite innan vi skulle ha en liten tävling. Det gick lika bra igår som idag, hon lyssnade jättebra och både jag och hon har börjat hitta fötroende och respekt för varandra. Klockan halv fem satte tävlingen igång och jag var trea ut, vilket gick över förväntan, Rák var inte det minsta stressad och verkade tycka att det vara jättekul att få visa upp sig. Jag är verkligen stolt över min häst och att vi har kunnat finna varandra så bra. När jag kom hem igen blev dagen verkligen inte sämre för hemme väntade det ett blommbud på mig och denna bukett rosor var inte från vem som hellst utan från min underbara älskling! Det värmde verkligen i hela kroppen, jag älskar dig Andreas!



Min vackra bukett med 18 rosor.





Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaaw :) Så sött!

2009-11-01 @ 16:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0