Ikea

Idag bar det av till det stora varuhuset Ikea. Jag älskar verkligen ikea, där finns allt man kan önska sig och allt som är turkost eller nästan turkost drar till sig min blick! Jag hittar alltid något jag vill ha där och idag var det en turkos soffa som jag fastnade för! Men tyvärr har jag varken hus eller pengar till en soffa, men den var fin att kolla på och skön att sitta i. det är nästan tur jag inte har något hus för då hade jag velat köpa nya saker hela tiden! Det fick bli lite annat smått och gott istället för en soffa, jag hittade bland annat en salldsslunga, burkar att ha mjöl m.m i och två turkosaunderlägg.




Kommentarer
Postat av: Andreas

Din soffa kommer bli mycket snyggare än den där älskling!

2009-09-05 @ 22:19:53
Postat av: Malin

Vad roligt att du hittade lite grejer i alla fall =)

2009-09-06 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0