Getingstick, träningslöfte och sista dagen på sommarjobbet

Ja, dagen började ju inte så bra. Jag gick ut för att hämta mina ridskor i sadelkammaren, jag tog på mig mina gympaskor och gick. När jag kommit en bit sticker det till och det känns som om jag fått en sticka. Det var min första tanke men sen tänker jag att det kunde varit en geting! Jag tar av skon och undersöker och där låg såklart en nu död geting! Vilken smärta en sådan lite krabat kan orsaka, jag har nu haft ont i stort sett hela dagen.

Men nu till något bättre, jag har nu lovat mig själv att jag ska börja simma för att stärka upp min rygg. Ska försöka med en gång i veckan och också få med mig mamma. Vore trevligt om vi kunde göra saker tillsammans.

Som rubriken lyder är det idag även min sista dag på sommarjobbet. Det känns både jobbigt men även skönt att få åka hem nu när jag vet vad jag har att se fram emot. Jag kommer vara en hel del i stallet och hjälpa till, rida Rák och ta turer. Sen ska jag även fixa massa med saker hemma och ta hand om djuren! Det känns inte alls lika deppigt längre att inte ha kommit in på min linje utan den känns rätt skönt att kunna få göra det man vill och ta det lite lugnt.

Och om 25 dagar ska jag till Älskling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh gullis vilken söt kommentar du skrev på min blogg! Jag blev jätteglad. Jag saknar dig också så himla mycket, ibland vill jag bara vrida tillbaka tiden till första dagen på gymnasiet så vi kunde ha tre år till tillsammans.

Hole hälsar tillbaks, hon hänger i dörrhandtagen på mitt och Trevs rum och spejar :)

Vad kul att du snart ska vara med din älskling igen, vi båda vet hur plågsam väntan kan vara :)

Trevor hälsar tillbaka.

Saknar dig!

2010-08-23 @ 22:19:10
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0