Seeeeg dag!

Hela dagen har i stort sett bestått av regn, blåst och allmän seghet! Jag har inte fått gjort något alls idag, har ingen motivation alls till att göra något. Allt tar bara lång tid innan det blir gjort och jag har fastnat framför tvn ett ex antal gånger. Det är inte de att jag inte har något att göra för det har jag men jag kommer bara inte till skott med att göra saker. Jag vill pyssla och få klart min sommarbok från förra sommaren men det gåååår bara inte! Det är väl tur att jag inte har så brottom med att få klart det jag ska göra, jag tycker jag kan få unna mig en slapp dag!

Imorgon ska jag åter försöka ta tag i saker och på fredag ska jag ha en tur så då hoppas jag att det i alla fall vill vara lite bättre väder så man slipper att både bli genomblöt och blåsa bort! Speciellt eftersom det är en tre timmarstur med fika, då vill man gärna ha uppehåll!

Nu är det i alla fall dax för mig att ta tag i middagen så att vi kan få mat någon gång denna dag! :)


En Gladiol som jag tog in och ställde på nattduksbordet!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jaha, här har man datorn på lagning och plopp så finns de två nya inlägg här =) Jag fick igång grafikkortet iaf!! Tog ju "bara" en timme och nedladdning av diverse program och läsning i engelska manualer, men men.. de gick =)



Nu sover du säkert sött och drömmer om mig, de tycker jag du ska fortsätta med så vi hörs imorgon älskling! Älskar dig <3 Puss Puuuuss

2010-08-27 @ 00:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0