Let it snow, let it snow, let it snow...

Nu är det verkligen vinterlandskap ute! Det har snöat nu konstant i flera dagar, rätt små snöflingor dock men det blir ändå en hel del snö på marken! Jag tycker nu att det börjar räcka med snö, det blir bara så jobbigt när man måste skotta hela tiden och det lär inte bli kul sen när allt ska smälta heller!
Vintern kom ju väldigt tidigt i år men jag tycker bara det är mysigt med snö, det är bara skönt att slippa både en regnig höst och vinter! Nästa sommar kanske också bli kanon då!

Idag har jag och Emanuel pysslat med att göra julkort tillsammans, det blev riktigt bra fast vi är inte riktigt klara än.. Måste höra med pappa om vad han tycker.

Nu ska jag ta och fortsätta ägna mig åt min att-göra-lista så jag kan få bocka av lite saker på den snart!
Fast det är ju ganska mycket roligare att ladda ner saker till sims, jag måste få tipsa om en bra sida..
http://www.aroundthesims3.com/index.html på denna sida hittar man massa fina saker!


Jag bjuder på en fin bild från min och älsklings ridtur!


Kommentarer
Postat av: Paula

Hej, vilken fin blogg du har Alexandra!! Kram

Postat av: sanna

hihi! du avslutar nästan alltid alla dina meningar med ! :P

2010-12-21 @ 18:14:15
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Paula:

Tack, det var snällt sagt. Fast jag ska nog ta och byta bilder på Rák.. De är från när vi precis köpt henne! :P Kram



Sanna:

Haha, det tänkte jag inte ens på.. Jag tror jag gillar utropstecken! ;)

2010-12-21 @ 18:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0