Hemma igen

Nu var jag hemma igen efter en underbar långhelg hos min älskling. I förra inlägget skrev jag vad som hade hänt fram till fredag nu ska jag berätta vidare.
I fredagskväll gick vi på bio och såg En galen natt den var bra men inte alls som jag hade tänkt mig att den skulle vara, vi hde det mysigt och såg tillsammans med ca 7 andra! Det känns som om Härnösand har en väldigt liten befolkning... Efter bion gick vi hem och lagade mat, vi åt framför tv och kollade på talang.
I lördags var det väldigt fint väder och varmt, det blev linnepremiär för mig! Vi gick ner på stan för att hitta en skjorta som älskling ska ha på balen efter många om och men fick vi hjälp att hitta en fin skjorta och älskling blev väldigt fin i den! Efter detta gick vi till rutiga duken för att äta lunch, jag tog en grekisksallad som var väldigt god och än en gång fick jag lite sommarkänsla. Sedan gick vi hem, tig var sin bacardi och satte oss ute i solen i solstolar vilket var väldigt skönt och någon lyckades till och med somna;)
Idag gjorde vi inte så mycket, det var lite sämre väder ocg vi var rätt sega så vi satt inne och myste framför rally i Monaco, ishockey och fotboll. visst låter det mysigt?!
Vid halv fem var det dags att gå till busstationen för att åka hem och det var så klart lita jobbigt som alltid. Jag åkte flyg från Midlanda och det gick väldigt bra och snabbt går det också, mycket praktiskt med flyg... Om nu inte Island får vulkanutbrott vill säga, men jag hade tur och kom hem. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, ringa ett samtal till älskling och sen sova för imorgon bär det av till Ge-kås!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer nog få titta på en del ishockey framöver ;)

2010-05-18 @ 19:39:15
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0