Kungsbacka tur och retur

Matten idag gick överförväntan, efter att ha försökt öva igår trodde jag verkligen inte jag skulle lyckas räkna så mycket som jag gjorde. Jag kände mig för första gången på hela matte c riktigt säker och det gick överförväntan  jag lyckade att få vg!

Som rubriken avslöjar så har jag idag varit i Kungsbacka, jag fick mig sammanlagt en timmes promenad där. Jag skulle till Börjes för att köpa ett par ridbyxor men tyvärr fanns inte de jag ville ha men jag hittade istället en fin grimma och grimmskaft som jag köpte. Jag passade även på att gå in på Clas Ohlson för att köpa limmet Liquisole så att jag ska kunna laga mina regnbyxor som fått en reva. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0