Tillbaka i Hörnösand

I onsdags klockan tio i sju landade jag på Midlandas flygplats i Timrå, älskling var där för att möta mig! Andreas pappa Arne körde oss sedan till Andreas mamma Agneta i Sundsvall där vi fick middag och skulle sedan sova över till Torsdag då var vi nämligen bjudna på kalas för Edvin (Andreas systerson) fyllde tre år. På torsdag förmiddag innan det var dags att åka gick jag och älskling en tur i stan för att hitta preset till Edvin, älskling köpte en traktor som han önskade sig och en blomma som man kopplar ihop med vattenslagen och så sprutar den vatten, han fick även en keps med Bilar på. Jag hittade även en studentklänning av en slump på HM och dyr var den inte heller och den passade riktigt bra! Det var en bra dag igår och en mysig stund på stan.
   Kalaset var ett väldigt livligt trotts att det ändå inte var så många barn men de kan låta väldigt mycket! Det var ett trevligt kalas och jag fick träffa några nya mäniskor bland annat Anders mamma, syster och bror med familj. Vid klockan sex gav i oss av hem igen och då hade jag fått en rejäl huvudvärk, vi stanna de på Lidl och Ica för att handla lite mat. Vi blev bjudna på middag hos Agneta inna vi blev hemskjussade till älsklings lägenhet i Härnösand. Jag var helt slut och gick och la mig ganska fort.
   Idag jobbar älskling och jag är hemma själv men det gör inte så mycket för jag ska ta och slutföra mina uppgifter i inredning så att jag blir klar någon gång och kan slippa det sen, jag vill helst bara ta det lite lugnt nu innan balen och studenten och förhoppningsvis få lite mer tid i stallet med Rák.



Min Studentklänning



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad fin den klänningen var!

2010-05-15 @ 09:00:44
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack tack! :)

2010-05-16 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0