Höstdag med stort H

Vaknade imorse och det var alldeles vitt ute av frosten, himlen var blå och solen började titta fram. En alldeles perfekt dag för ridning!
Idag stundade det en 3 timmars tur med ett glatt och roligt gäng. Jag var dock inte fullt så sugen på en tur idag igen då jag hade en 2,5 timmars igår. Jag är nämligen inte så förtjust i att gå upp tidigt men har jag varit vaken en timme brukar det bli bättre sen!
Jag ångrar verkligen inte att jag fick ha turen idag, det var en alldeles perfekt tur och Rák fick till en så fin tölt, jag hade kunnat tölta i flera timmar kändes det som! Älskade häst <3


Rák vilar sig inför turen.



Raudur ser ut att ha somnat! Han stod till och med och gungade från sida till sida!
Han höll liksom balansen i grimskaftet., gulligt!

Blesi var nog inte långt efter!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Såg riktigt mysigt ut det där :) Har hon vinterpäls nu eller? Pälsen ser lite lurvigare ut än tidigare... fast de kan ju va jag som ser fel också :P



Puss

2010-11-07 @ 19:03:25
Postat av: Alexandra

Nä, hon är lurvig men kommer få ännu mer! Mys mys! :)

Puss

2010-11-07 @ 19:13:42
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0