Confused

Det är verkligen inte lätt att bestämma sig för vad man vill göra med sin framtid när miljoner tankar svävar genom huvudet. Hjärtat brukar säga en sak och hjärnan en annan, men just nu är det bara kaos hos mig. Jag vill både vara kvar här hos älskling, jobba och inte jobba, vara hemma hos familjen och rida Rák, tröttnar ibland på familjen vill bort men ändå tillbaka. Livet är verkligen inte lätt! Familjen och Rák finns ju trotts allt alltid kvar. Att ha ett distansförhållande är inte alltid lätt och kan vara ganska skört. Älskar man någon så ska man ta chansen och satsa, funkar det inte så finns alltid familjen att återväntar till. Man ska ta chanserna som bjuds innan det är försent så det är det jag ska göra nu, satsa på mig själv och göra det jag känner. När jag nu får ordning på mina tankar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lita på din magkänsla! Det gör alltid jag och det har funkat än så länge :) Du kommer nog på hur du vill göra <3

2010-09-22 @ 19:38:12
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Sanna

Om du tycker jobbet verkar okej tycker jag du ska chansa! Ett distansförhållande är inte det mest önskvärda och om du vill satsa på ert förhållande är det här ju ett utmärkt tillfälle! Ett gratis jobb är ju bara att tacka och ta emot, och skulle det inte funka så kan du ju alltid ändra dig sen. Då lär du iaf verkligen veta om du vill stanna kvar fast byta jobb, om du vill åka hem eller om du är nöjd som det är :) Men gör vad du tycker känns rätt, det är det viktigaste! <3

2010-09-27 @ 12:03:44
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack ska ni ha flickor! Ni är bäst <3

2010-09-27 @ 16:23:52
Postat av: Cia

Hej alexandra :) tyckte de va lika bra att svara här ;)

Jag bruka faktiskt undvika att smörja in Gríma med en massa medel då de i sin tur kan utveckla en klåda, Det bästa är att skaffa ett bra eksem täcke (finns billiga i ullared som jag använder) Men om du vill smörja in din häst så är Aloe vera gel, det är mjuk görande och de kyler faktiskt ner svullnader i man och svans (finns hos t.ex Börjes) Finns även speciella eksem schampoo som fungerar :)

Hoppas du fick lite tips inför nästa sommar!



Bootsen är köpa i Ullared :)

2010-10-11 @ 21:15:13
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0