Oatly

Personligen tycker jag att Oatly har ett väldigt bra sortiment av havreprodukter. Hos dem finner man havredryck, havregurt, glass, matlagningshavre och även havredryck - on the go till mellanmål (som yoggi drickyoghurt).

Jag har provat en havredryck - on the go en gång men tyckte att den smakade alldeles för mycket havre för min smak. Visst man måste nog vänja sig vid det men jag tycker de hade kunnat få den att smaka lite mer frukt.
När vi var coh handlade i söndags såg jag havregurt, både naturell och med jordgubbssmak.
Är det någon som har provat deras havregurt? Den med jordgubbssmak såg lockande ut. Smakar den väldigt mycket havre? Och den naturella vad smakar den?


Kommentarer
Postat av: Natalie

om man är helt mjölkallerigker är valio bäst :D

2011-04-19 @ 17:54:12
URL: http://billiejeanojag.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna

Jag har testat havregurten! Tror att jag har testat jordgubben, men de senaste gångerna har det blivit den naturella. Jag brukar skära ett äpple i småbitar, hälla på kanel och så havregurten på. Mums!

Den smakar ju något, och är väl inte det godaste kanske, men det blir billigare än att köpa alpros småförpackningar.

2011-04-19 @ 18:44:05
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0