Bryta ihop

Är så arg så jag skakar just nu, inget vill gå som det ska.. Borret gick av, trät spricker och att antal saker här borta. Det är sjukt stökigt i garaget och det är aldrig någon som vet vart saker finns. Jag är så himla less på detta nu, vill vara iväg!
Min byrå går mig just nu på nerverna! Hur svårt ska det vara att en gång, jag begär bara en gång, kunna få bygga saker utan att halt ska gå fel en miljon gånger innan man får ett halvdant resultat?
Jag är så arg så jag kokar, har hur mycket känslor som helst som bara vill ut just nu. Känslor från flera månader tillbaka, undertryckta känslor som inte fått komma ut..
Kan det inte få gå liiiite bra för mig nu?!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är mycket som händer nu, inte konstigt att det blir känslor i överflöd!

2011-08-20 @ 22:38:49
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Linda

Så, nu har jag äntligen tid att läsa lite bloggar och svara :)



Vad tråkigt att du känner så men jag förstår dig, helt ärligt, jag vet hur det är. Försök stå ut, eller du har väl inget val men tänk snart så kommer allt bli annorlunda, du kommer få ett helt nytt liv, kunna styra och bestäma själv. Kanske lite läskigt i början men hua vilken lättnad. Klart man älskar sin familj men att bo ihop med dom.. hmm.. man kommer ju till den punkt då det är dags att flytta från boet.



Ska bli roligt att läsa om ditt nya liv, hur långt flyttar du från där du bor nu?



Jag ska också skriva in de islandsbloggar jag läser och även andra, tänkte försöka pilla ihop en lista med alla era bloggförslag men vill ha ÄNNU fler förslag..:)

2011-08-21 @ 20:43:59
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0