En hel dag förgäves

Hela denna dagen har gått till spillo, byrån vill inte alls som jag vill och jag har stor lust att bara elda upp den. Jag tror det blir till att strunta i lådor och bara ha hyllor. Pappa ska kolla på de när han kommer hem men jag har ingen mer tid att lägga på den så det vore lättast att välja det enklaste alternativet då byrån är sned. Iofs är det endast 3 mm men det kan ställa till en hel del ändå.

Nej, jag blir så arg och ledsen, kan inget bara få gå lite rätt? Nu ska jag i alla fall fortsätta packa lite innan det är dags för mig att laga mat då det är min tur idag.
Det blev visst ett och annat inlägg idag, det är rätt skönt att få avreagera sig på bloggen ibland...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! Jag vet, det gick tyvärr inte att fixa i mitt enkla redigeringsprogram :(

2011-08-23 @ 17:25:11
URL: http://ryttartrion.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Jag är lite sugen på att visa henne. Får se hur det blir med det...

Varför de får larverna, eller varför vissa får mer problem än andra, vet man inte än. Men äggen läggs på hästbenen, larverna kläcks och hästarna slickar i sig dem för att det kliar. Sen utvecklas de i magen på hästarna och kommer ut med avföringen. I magen gör de ingen skada på hästarna, men de kan som sagt göra det i munnen.

Presentationer av hästarna är nu gjorda :D

2011-08-23 @ 19:26:37
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: ja eller hur! var som gjorda för varandra. :)

2011-08-23 @ 20:45:33
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0