Nya recept

Jag älskar verkligen att sitta och kolla i kokböker, mattidningar och på nätet. Nya goda maträtter är det bästa jag vet. Och jag måste ha ombyte annars tröttnar jag väldigt fort på maträtter.
Så idag passade jag på, efter att ha kört fast i mitt byggande, att leta efter nya goda recept att laga sedan när jag har flyttat.
Jag hittade en hel del nytt faktiskt. Om recepten blir godkända efter att jag lagat dem kan det hända att de dyker upp här på bloggen! Något måste jag ju fylla ut den med när jag inte kommer ha så mycket hästsnack att dela med mig av..

Jag har redan nu en del recept jag tänkt lägga upp på bloggen, dock har jag inte riktigt kommit mig för..
Tycker ni att mina recept är användbara, eller är det bara jag som tycker det är kul att dela med mig av recepten?

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Ja, det var mysigt :) Och det var första gången utanför gården han var lös, så det gick riktigt bra :)

2011-08-11 @ 21:42:10
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag gillar recept! Dock har jag inte alltid tid och ork att baka/laga mat så mycket som jag skulle vilja :P

2011-08-11 @ 22:02:53
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0