Planering, planering, planering

Det är mycket som ska planeras nu, både min flytt och Ráks stundande flytt. 21e augusti är det bestämt att Rák ska köras till Cia! Då har jag ca 4 dagar på mig för att packa klart allt innan flyttlasset går.

Jag gillar att planera, min almanacka är min bästa vän - typ! Där skriver jag upp ALLT, så att jag kommer igång vad som ska göras. Jag gillar att ha koll, struktur, så att jag inte glömmer något. Jag blir lite lätt bortkommen utan en almanacka att skriva upp saker i.

Just nu planerar jag lite inköpt, saker som ska fixas klart innan flytt och så försöker jag få kolla på Csn, bostadsbidrag, internetfix, adressändring m.m. m.m.
Vi ska hinna åka till Ikea någon gång innan också för att köpa lite saker och imorgon ska vi förhoppningsvis till Gekås!
Sedan ska min byrå byggas klar, vi kom en rätt bra bit idag men den är ännu inte klar. Jag hoppas bli klar med själva stommen i helgen, så det är rätt skönt att Rák ska få lite ledigt.
Min hylla är nu klar och soffbordet är färdig målat.



Byggnation av byrå/skänk/hylla vet inte rikitigt vad jag ska kalla det

Mitt ommålade soffbord som var i björkfaner innan.



Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Den sista affären vi var på hade inte brist, men de andra sa att det var slut hos leverantörerna också. Men det fanns många utan öron och i lycra, men dom vill jag inte ha. Tror jag ska börja designa egna huvor :)

2011-08-04 @ 22:41:18
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hmm.. CSN får man aldrig någon koll på!

2011-08-04 @ 23:10:59
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Natalie

är avundsjuk på dig / er som ska ha vitt i lägenheten, det är det finaste som finns tycker jag =)

2011-08-05 @ 08:01:23
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Jag är också bundis med min kalender ;)



Vad snyggt bordet blev! Ska bli kul att se resultatet av byråskänken :)

2011-08-06 @ 12:35:16
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0