Regn, regn och åter regn

Hur mycket kan det egentligen regna? Tar det aldrig slut? Det är ju inte klokt alltså!
Jag som ville att de sista dagarna med Rák skulle det vara fint väder, men icke. Usch, håller det på att spöregna hela dagen vet jag faktiskt inte om jag åker till stallet. Får se hur det ser ut i eftermiddagen, någon gång måste det väl ändå slut?

På schemat idag står i alla fall utsågning av hyllplan och lådfronter, ta kort på kläder jag har till salu, ringa tandläkare och sedan träna. Fast det lär nog komma in lite annat emellan också då jag alltid kommer på mer saker att göra.

Kommentarer
Postat av: Elina

Och här skiner solen för fullt. ;) Får skicka över solen till dig så du kan åka ut till stallet! :)



SV: Ja, han har det mycket bättre på landet! Men jag saknar min lilla hårboll.. :)

2011-08-19 @ 10:05:58
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Här skiiiiner solen :) Stackare, men du då har du en anledning till att krypa ner i soffan framför en bra film med smaskens :D



Idag ska jag till min lägenhet igen, sov där i veckan för andra gången och jag saaaaknar mitt nya hem redan.

Om en halvtimme far jag till tandläkaren :( Det lossnade mer av tanden, så nu är hela ena sidan borta och tandbenet syns. Rädd..

2011-08-19 @ 10:08:47
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag begriper inte hur det kan regna så mycket! Har här det också spöregnat hela dagen och jag är inte alls sugen på att åka ut till stallet :(



SV: Ja, det var verkligen skönt att höra! Rósa tyckte det var väldigt trevligt att bli masserad och det var ju tur ;)



Visst borde hon? Odåga till häst som inte är försiktig med matte!

2011-08-19 @ 16:43:06
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0