Veckans tips #18

Som ni kanske märkt har kategorin veckans tips legat nere större delen av sommaren, jag kände att jag inte riktigt hann med att uppdatera. Ska slänga i ett snabbt tips nu och sedan kommer jag komma tillbaka med fler tips när jag inte har så hemskt mycket att göra!

Veckans tips är väldigt gosig och kostar ynka 12 kr (9kr då jag köpte), den heter Gosa Slån och kommer från Ikea.
Kan ni gissa?! Kanske inte helt lätt att veta för det låga priset men det är faktiskt en kudde. Köpte den då den var så billig och tänkte "man kan ju alltid prova" och ja, den fungerar bra.
Den är anpassade för sådana som mig - magsovare. Rätt platt är den med lite dunkänsla, ni vet när man lägger sig på kudden så sjunker den ihop.
Slutsatsen bli att den är riktigt prisvärd endast för 12 kr!

Kommentarer
Postat av: stina

Hej! Tänkte bara säga att du har en mycket fin isis :D

Jag håller också på med isisar :) Ska vi följas via bloglovin?

2011-08-06 @ 09:33:47
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Prisvärt! :)



SV: Ja det är ju för typiskt! Regnet avtog rätt mycket efter att vi kom tillbaka också, men det regnade i princip hela dagen här igår :(



Ja, jag har märkt det ;) Farligast är ändå eksemtäcken. Eyja ser alltid lika förvånad ut varje gång jag lyckats få på henne ett nytt täcke: "Hur i hela friden dog jag inte?" :p



Rósa är väldigt skeptisk till vatten öht, medan Eyja verkar ta det lite lugnare. Hon kan man svampa av utan problem i alla fall, men skäckdamen tycker det är äckligt när vattnet rinner ner på magen :p



Det är möjligt att det är dräktigheten som lägger till några kilon, men mest är det nog tyvärr gräs :/

2011-08-06 @ 12:03:51
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

SV: Hrm, ja, lite väl kanske jag tog i, men jag är så fruktansvärt trött på folk som lägger så stor vikt vid utrustningens utseende snarare än passformen. Som du säger är det en riktigt trist utveckling.



Ja, så är det nog, men iom att jag inte bott här så länge och inte heller har någon bil så har det inte blivit av än, även om jag planerat att göra ett besök där någon gång :)

2011-08-06 @ 14:03:52
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0