Borås, Borås..

Det var till och med så faktiskt att jag var i Borås två gånger idag, det var inte vara det att jag ville vara lite "rolig" med rubriken..
Första gången åkte jag in med mamma och mormor för lite shopping. Mormor var ute effter ett par sandaler och en klänning. Efter att ha letat i några klädaffärer gav mormor upp, hon hittade ingen som direkt lockade. Jag försökte föreslå en jättesöt omlottklänning i blårutigt typ men den föll ej henne i smaken. Mamma försökte med en annan rutig söt klänning med lite ärm på och små fickor fram men inte heller den var bra. Dock gillade mamma den och köpte den till henne istället!
Sandaler hittade vi i alla fall till mormor, på rea också.. Och jag själv fyndade en vår/sommarjacka för 210kr, den hade kostat 699kr! Inte illa minsann. Det är en längre modell i gråvit färg, jag får försöka ta kort på den om ni vill se.. Sedan fyndade jag även fyra turkosa skålar på Ekohallen för 10 kr styck plus en liten ungform att ha med mat i till skolan.. Jag gillar inte att ha mat i platsburkar för då smakar de burk!

Efter några fler ärenden bar det av hem igen. Där hann jag precis få i mig lite mellanmål innan det var dags för att åter sätta sig i bilden, denna gången tillsammans med Pappa och E. Tur nummer två till Borås bjöd på bio, vi såg sista Harry Potter filmen i 3d. den var inte alls speciellt läskig att se i 3d då 3deffekterna var VÄLdIGT få, man hade lika gärna kunnat se den "vanligt".. Filmen var i alla fall bra och det känns rätt konstigt att detta var den absolut sista. Vad ska man nu har för film att ständigt vänta på? Inte för att jag var ett superfan men jag har ändå läst en del böcker och sett alal filmer..

Kommentarer
Postat av: Natalie

åh , jag som var så sugen på att se i 3D också =(

2011-07-17 @ 08:31:50
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Fin blogg :))

2011-07-17 @ 11:12:16
URL: http://thelittleponygirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag såg den också i 3D och märkte heller inte av några nämnvärda effekter så det kändes bortkastat. Men filmen i sig var trevlig i alla fall!



SV: Precis. Visst finns det islandshästar med så stora huvuden, men de är inte någon majoritet och man tycker ju att de som tillverkar tränsen borde gå på hur de flesta hästarna ser ut.

2011-07-17 @ 13:20:30
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0