Dagens ridpass

Det går framåt, helt klart så går det åt rätt håll nu! Det är en sådan härligt känsla att få rida mitt lilla troll och att hon verkar må bra nu!
Idag snubblade hon inte alls, verkar gå på mer med kraft i stegen och lilla bakkärran börjar hänga på.
Vi fortsatte där vi slutade igår, volter, serpentiner, flytta bakdel, halter och sen så lite tempoväxlingar.
Helt fantastisk var hon! Halterna tar hon bättre och bättre. Tempoväxlingarna gick över förväntan, ingen tendens till stress eller att ramla in i tölt. Jag kunde hur lätt som helst reglera hennes steglängd med häften. Riktigt imponerad är jag.
Vilan verkar verkligen ha gjort susen.

Min lilla prinsessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0