Edinburgh Sring tree flexible points

Nästa på tur var Edinburgh sadeln, hittade dock ingen fakta om den. Det verkar vara en rätt gammal sadel.
Den jag provade är 16,5" och 3 i bommen.

Utseende/känsla:
Denna var begagnad vilket jag tar med när jag bedömmer utseendet. Jag vet dock inte hur gammal den är men det har normalslitage ungefär, inte allt för sliten. Skön att sitta i och ger bra stöd. Jag tror att den är brun och svart alt. brun och mörkbrun. Snygg färg hade den i alla fall.

Passform:
Något smal skulle jag tro då den ligger lite i bakvikt. Låg dock helt still och låg inte an på bogbladen. Den var heller inte för lång konstigt nog då anläggningsytan ligger på 46 cm.
Den lyfte dock lite bak såg jag innan jag satte upp. Denna var inte en av favoriterna..


Sned bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0