Jiiiippiie!

Jag har fått rida min älskade häst idag och vet ni vad?! Hon gick mycket mycket bättre nu. Mycket lättare i tölten, längre steg, vågade ta i mer och arbetade med bakkärran också! Jag hoppas verkligen att det fortsätter att gå åt rätt håll nu!
Bootsen hade fått sitta på också, väldigt imponerad är jag då jag trodde att minst en skulle vara av.

Åh vad härligt det känns, nu kan jag börja rida igen. Det kommer bli en hel del dressyr för att stärka, muskla, lösgöra och få med varenda muskel.

Jag kan varmt rekommendera Jonnestedts hovslageri, verkligen urbra är han Peter! Tur att det finns bra hovslagare också!



Kommentarer
Postat av: Cia

Man kunde inte missa att se din glädje idag! Rák såg också väldigt nöjd ut :)



Sv; tack underbara du <3 jag försöker verkligen att leva mitt liv fullt ut och försöker inte tänka på smärtan och hittills funkar de så bra när man har alla underbara djur och människor runt omkring sej, de får mej att vilja fortsätta kämpa. och att ha dej som vän gör att smärtan försvinner lite till <3

2011-07-29 @ 21:26:58
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Sanna

Härligt, härligt, härligt!



Vi har också en bra hovslagare, vilket känns så tryggt och bra!

2011-07-29 @ 22:07:52
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0