Nu är det bestämt || 2

Jaha, vad blev det för sadel då? Jo, nämligen... Ingen! Haha, ja jag vet ni måste tro att jag är galen efter alla dessa sadelprovningar. Men nej, jag kände faktiskt att det var bäst så. Rák ska nämligen ut på äventyr, mer än så säger jag inte just nu men ni kommer att få reda på inom en snar framtid!

I alla fall, an sadlarna så satt Tekna överlägset bäst på Rák men jag satt helt bedrövligt i den. Mina ben kändes helt olika också. Höger var bra medan väster ben och knä kom på stöden hur jag än gjorde.
Clicen är klart bäst och kommer vara den sadel jag ska investera i, men inte just nu!


Kommentarer
Postat av: Natalie

teeeell meee :o

2011-07-16 @ 07:51:37
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0