Rák på ridläger

Lite ändring i planeringen har det blivit. Jag behövs inte längre som hjälp på ridlägret och Rák behövs till en ridlägerdeltagare vilket innebär att jag inte kommer att rida denna veckan. Förutom imorgon eftermiddag då de sista sadlarna ska provas och clicen en gång till, jag hoppas få med någon som kan fota då. Vore väldigt bra att se hur alla sadlar beter sig vid ridning!
Det ska även bli spännande att se hur Rák beter sig imorgon då hon får nya skor, de kan vara skorna som gjort att hon inte känts helt hundra. De var rätt nedslitna, förhoppningsvis känns hon inte framtung i alla fall!

Det ska ändå bli skönt att vara hemma så att jag får vila upp mig lite också nu från denna influensa som det verkar ha utvecklat sig till. Jag har nu lite feber och krämpor i olika delar av kroppen. Känns lagom kul så där.. Självklart hade det ju varit jättekul att få vara med och hjälpa till, dock har jag nästa vecka också!

Kommentarer
Postat av: Cia

du får höra av dej när jag ska komma bort, för mej passar de bäst att sticka dit en stund mitt över dan oavsett dag!

2011-07-12 @ 17:51:17
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0