Tjolöholms slott och syskontid

Klockan är nu lite mycket egentligen men jag vill bara berätta vad jag har hittat på idag.
Utflykten som stod på schemat var Tjolöholms slott, dit har jag velat åka ett tag nu då jag läst att det ska vara riktigt fint.  Vi passade därför på att åka idag då det var bra väder men inte för varmt samt att det bara ligger 45 minuter hemifrån.
Jag är verkligen glad att vi åkte dit då det var ett riktigt fint slott, jag uppskattar också guidningen som vi var med på. Det är verkligen intressant att besöka slott och andra äldre platser och få höra och se hur det var att leva just på den tiden.
Lite bilder kommer att komma upp antingen imorgon eller senare. Kommer ha lite fullt upp imorgon känner jag på mig!

Nu på kvällen hade i alla fall jag och min lillebror lite syskontid genom att titta på film tillsammans. Att se film tillsammans var villkoret för att han skulle hjälpa mig med min hylla jag håller på att bygga. Sött!
Filmen minns jag inte vad den hette just nu, det var en komedi med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Två av mina favoritskådespelare.

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Jag hoppas att det vänder snart och jag tänkte faktiskt försöka kravla mig iväg på träning i kväll med knas i allafall bara för att få en chans att komma igång lite.lite skrittövningar kan man ju alltid göra =)

mvh/Q

2011-07-29 @ 14:35:21
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Cia

Sv; haha jo undrade de jag med ett tag men kom sen på att de enbart gör sina kläder i norden och island ingår inte där ju :(

2011-07-29 @ 20:01:17
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0