Uppe med tuppen

Eller till och med innan.. Tuppen går väl upp klockan 7? Aja, strunt samma!
Klockan halv sex ringde i alla fall min väckarklocka, då var det dags att stiga upp. Typiskt nog hade jag vaknat en timme tidigare och var då pigg men somnade om till slut vilket resulterade i att jag vaknade trött när väl väckarklockan ringde..

Kvart över sju satt jag i bilen redo att åka, det var jag som körde. Hela vägen fram till motorvägen, då tog pappa över. Körningen gick bra, tog hade de lyckats med att ha två vägarbeten på samma väg. Vid första rödljuset vid vägarbetet gick det hela bra men vid andra fick jag så klart motorstopp då jag blir lite stressad och släpper upp kopplingen för snabbt. Jag kom dock igång snabbt igen.
Ett motorstopp fick jag också vid första korsningen men annars flöt det på bra trotts ihållande hällregn.

Nu sitter jag i alla fall på tåget och har precis ätit en god tågfrukost, trodde faktiskt inte att tågmat kunde smaka gott. Frukosten bestod av en ekologisk drickyghurt med smak av jordgubb och fläder, en apelsinjuice, pålägg, ekologiskt smör, valfritt bröd och kaffe eller te.

Nu ska jag ta och dricka upp mitt te och läsa lite bloggar! Hur är eran morgon?

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Tack! Men nu är det läskigt och spännande!

2011-07-02 @ 13:35:51
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till att du kom in på skolan! :) Hoppas öppna huset var givande också.

2011-07-02 @ 16:01:15
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Natalie

ååh, så du blir eskilstuna bo snart alltså? ;)

2011-07-02 @ 18:42:22
URL: http://n-rongvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0