Verkstaden i full gång

Ännu en produktiv dag har passerat och även den lugnets tecken.
Dagen började med markering på mina hyllor vart hål skulle borras för att sedan stoppa i plugg. Sedan blev det städning av övervåningen innan det var dags att åka iväg till stallet.

Väl hemma igen hjälpte jag till med lunchen som för övrigt var laxpiccata med tomatig pasta (recept kommer att komma upp) och efter att det var uppätet så var det ingen rast och ingen ro.
Slipning av den sista hyllandelen påbörjades och mitt bord fick sig en andra omgång färg samt en tredje nu ikväll. Hyllprojekt nummer två har sakta men säker också börjat planeras.

Senare nu på kvällskvisten klämde jag och lillebror också in ett träningspass med hjälp av youtube. Söker man på "träna hemma utan redskap" så kommer det fram en riktigt bra men oj så jobbig video. Jag var helt slut bara efter uppvärmningen. Jag klarade mig inte igenom hela passet då vi en timme innan ätit lite mellanmål så jag mådde riktigt illa. Vi får göra ett nytt försökt en annan dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0