Första dagen utan huvudvärk

Jag vet inte ens om jag vågar säga det högt. Men det verkar som att huvudvärken har gett med sig lite i alla fall.. Jag är dock fortfarande trött.
Om ca två timmar ska jag till bussen för att åka till Kungsbacka. Där ska jag på ett informationsmöte om en utbildning jag sökt och om skolan. Sedan ska man även göra ett antagningstest som består av ett läsförståelsetest samt ett test med flervalsalternativ och sedan ett muntligt prov. Jag försöker att inte tänka på den muntliga delen allt för mycket så jag ska slippa bli nervös.
Jag får försöka sova på bussen så jag är utvilad när jag kommer fram och förhoppningsvis kan tänka klart.
Jag får återkomma senare med hur det gick!

Kommentarer
Postat av: Anna Wahlström

Händer i sommar ? :)

2011-06-16 @ 13:39:31
URL: http://annajwahlstrom.blogg.se/
Postat av: Elina

Skönt att huvudvärken gett med sig! Hoppas det går bra idag för dig! :)



SV: Ja, lite lugnt hade varit bra..



Jag önskar att jag hade haft någon som kunde ta hästarna nån gång ibland, morgonfodringen brukar oftast mamma ta men allt annat är mitt ansvar.



Jag försöker kämpa för hans skull, men jag har en känsla i magen att det kommer inte sluta bra och jag hatar den känslan! :( Jag kan knappt titta på honom utan att bryta ihop..



Jag jobbar med norsk kundservice/servicebokningar och försäljning av reservdelar åt ett vitvaruföretag. Jag vet att jag inte gör ett bra jobb om jag är stressad och jag försöker få tid att andas mellan samtalen, men ändå stressar jag upp mig. :/ Försöker låta bli att kolla på tv-skärmen där det står om det är kö på linjen, men jag är lite av ett kontrollfreak så det blir ändå att kollar hela tiden. Men det blir nog bättre ändå med tiden får jag hoppas. :)

2011-06-16 @ 21:38:24
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Hoppas det gick bra!



SV: Ja, tjära är en ganska trevlig doft tycker jag, men i små mängder, helst inte något man vill känna av hela tiden :p



Hoppas du kommit på rätt fot med din mamma igen, för mig löste det sig inte innan jag flyttade hemifrån, men vi har nog en ganska "extrem" relation till varandra.

2011-06-17 @ 11:44:35
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Muntliga prov? Usch vad läskigt. Jag gruvar mig för min skola om jag nu kommer in, antar att det är mycket muntliga prov.. Lycka till!

2011-06-18 @ 12:58:39
URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Tack så mycket :)

2011-06-18 @ 15:59:23
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0