Fullt upp + influensa..

Ingen bra kombination alls, känner jag.. Jag har känt mig lite loj i tre dagar nu, framför allt på eftermiddagarna. Helt orkeslös, ont i huvudet, illamående, febrig(har ingen feber men känns så) och allmänt borta bara.

Igår lyckades jag ändå släpa mig ut för att göra klart kaninburen tillsammans med E. Jag vet inte om jag nämnt tidigare att vi har byggt en våning nedåt åt kaninerna, så de kan springa upp och ner som de vill. Det kommer komma in bild på den senare på bloggen.

Idag var jag iväg på förmiddagen för lite ärenden, när jag kom hem igen började jag känna mig hängig igen. jag åt lunch och försökte verkligen masa mig iväg till stallet då jag skulle hjälpa till med att grusa paddocken. Jag fick dock vända halvvägs ut ur huset, jag orkade verkligen inte. Kände mig snurrig och rätt varm. Jag vet inte vad det är som jag har lyckats dra på mig.. Troligen någon influsena, som jag inte alls har tid eller lust med!

Nu har jag spenderat hela eftermiddagen i sängen, vilat, läst och kollat ett avsnitt av Gossip girl. Nu har jag hämtat lite mackor och varmchoklad som jag ska äta till sista avsnittet av Gossip girl på säsong fyra. Spännande är det!

Det har varit lite tyst på bloggen pga att jag inte mått bra. Jag hoppas dock piggna till snart, för jag vill rida! Jag återkommer så fort jag orkar..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dig!

2011-06-13 @ 20:55:06
URL: http://sannasant.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men usch då :( Krya på dig! Förstår att du har ridabstinens!

2011-06-14 @ 12:29:20
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Sv: Ja det var ju riktigt duktiga veterinärer måste jag säga!

Ja du jag funderar på det hela tiden vart dessa skador kommer ifrån..

2011-06-14 @ 14:26:45
URL: http://elmo.cybersite.nu/
Postat av: Sarah

Krya på dig! :)

2011-06-14 @ 18:38:37
URL: http://chanellie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0