Mammor..

..kan var helt underbara och förstå en helt och hållet men också enormt jobbiga och inte alls förstående andra gånger!
Nyss så "frågade" mamma mig om jag inte kunde vänta med att dammsuga tvättmaskinen (jag tvättade hästtäcke igår så det var kvar lite hästhår) till imorgon då hela huset behövde städas. har inte hon förstått än att jag mår dåligt pga all stress som jag har utsatts för det senaste året. Både av familjen, jag vill alltid försöka göra allt för att mamma ska ha så lite som möjligt att göra när hon kommer hem från jobbet så hon inte ska behöva stressa utan kunna ta det lugnt. Då de övriga i familjen är rätt dåliga på att hjälpa till. Sen stressar jag mig själv rätt bra också, då jag alltid har så många projekt som jag vill göra och bli klar med, samtidigt som jag ska hinna rida.

Nu vill jag bara kunna ta det lugnt och bli bra igen. Jag har varit konstant trött i 4 dagar nu (om inte längre) samt haft huvudvärk. Jag vill inte att det ska bli värre..
Jag har en ganska stark känsla av att mamma är rätt sur på mig nu men vad ska jag göra? Riskera att bli ännu sämre? Jag kan redan känna den välbekanta stress-smärtan i magen som jag alltid får när jag blir stressad.
På måndag och tisdag ska jag ha hand om turer så då vill jag i alla fall vara någorlunda bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh stackars min Alex <3 :( Du får förklara för henne hur mycket du redan ställer upp. Min älskling måste bli frisk <3 Saknar dig

2011-06-15 @ 19:02:07
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Elina

SV: Det var en jäkla dag alltså! Jag säger bara en sak; aldrig mer svårlastad häst! Usch, vad jobbigt det är när dem inte går in..



Ja, lyssna på din kropp! Härligt med ridtur, jag blir avis! ;-)



Ja, hon är till salu nu.. Känner mest för att lägga ner hästar och allt som har med hästar att göra på obestämd tid. Är så less allt som har med skador, sjukdomar, svårridna hästar att göra. :( Så jag hoppas att någon därute vill köpa mitt vackra sto!

2011-06-15 @ 22:48:51
URL: http://icelandic.bloggplatsen.se
Postat av: Adina

Försök ta hand om dig åtminstone!

SV: Det som jag märkte var att jag blev trött och blev jätteförkyld, men jag fick inte ont i huvudet eller så. Men alla får väl olika symptom antar jag.. :(

2011-06-15 @ 22:49:32
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det låter väldigt jobbigt :( Jag förstår dig, min mamma är lite likadan. Se till att säga ifrån innan det blir för mycket. Ta hand om dig!

2011-06-16 @ 10:38:46
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0