Presentation

Det kan ju tyckas lite konstigt att efter 3 års bloggande skriva en presentation.
Detta beror på att bloggen från början endast var till för mig själv då jag ville skriva av mig och tyckte det var roligt att blogga lite då och då. Mitt mål har aldrig att få en massa läsare utan bara att få skriva om det jag kännde och tyckte.
Nu har det börjat komma läsare och jag har några stycken trogna vilket självklart är väldigt roligt! Kommentarer piggar verkligen upp och gör så man får motivation till att skriva mer.

Jag fick här om veckan en fråga om vart Rák stod uppstallad då denna läsare inte hängde med när jag började skriva om turridning m.m.
Jag körde därför en presentation av Rák, har ni klickat på bildlänken i menyn? Strax kommer en presentation om mig också.

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Inte bara söt, utan förbannad också :P Det blev lite skutt och studs också :P

2011-06-07 @ 10:56:25
URL: http://sannasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0