Gudarnashäst

Man kan verkligen inget annat än älskar dessa små kraftpaket, de har alltid något att bjuda på och man kan lita på dem till 100%. De är verkligen helt magiska dessa små varelser, från första stund jag kom i kontakt med islandshästar var jag fast.
Att bara flyta fram på en häst med felfri tölt är det bästa som finns, det går verkligen inte att beskriva den känslan. Jag skulle kunna tölta i timmar och bara njuta!

Kollar lite på finalen från Odense där en jättestor tävling har pågått och jösses vilka flotta hästar. Man verkligen ryser när man ser hur de bara flyger fram i tölt! Islandshästar är en så stor del i mitt liv och jag vill egentligen att det ska vara en ännu större del i mitt liv, det är verkligen en stor passion som jag vill utveckla till max men det känns inte som om tiden räcker till tyvärr..

Nu blev jag så otroligt sugen på att tävla också, kanske får fråga Paula om jag inte kan få låna Stigandi det hade varit superkul! Jag tror att jag fallit för den hästen.


Titta i mitten på detta klipp, så underbart med ökad tölt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Va fint de .. uhm.. sprang? Tölt osv du vet :) Hahaha.. måste bara berätta vad som hände precis .. aaaaah.. NU kom ja på. Äh, ja tar de från början ändå :)



Jo jag startade videon och kom på att ja hade ljudet avstängt. Slog på ljudet och tittade och hörde bakgrundsmusiken. Senare i videon så hörde ja "leende guldbruna ögon" som musik.. tänkte coolt.. de passar ju in på dig och jag hade lyssnat på den låten ikväll och så spelade de den som musik på ridningen. Stannar videon för att skriva om det till dig och vad händer!? Jo videon stannar men låten fortsätter.. tänkte jaha.. måste va nån slags eftersläpning! Men det fortsätter lite väl länge och jag ser att spotify är igång och låten spelas där. Undrar hur i fasiken kunden spotify komma igång bara för att ja startade videon!? Funderade men skulle börja skriva om det till dig.. och började också, men sen kom ja på att spotify måste ju ha gått hela tiden och jag hörde ju såklart inte det pga att ljudet var avstängt :P Därav mitt aaaaah i början när lyset tändes... hissen gick hela vägen upp.. tja osv osv :P Jag listade ut det med andra ord :)



Jaja.. nattens behållning so far :) Lättroad är man också.. och nu blev ja tlött. Blir till att vila mina blå-gröna nu.. kanske! Pussar

2011-03-05 @ 01:52:00
Postat av: Andreas

... hmm.. läste igenom det jag skrev precis och nu lät de ju inte ens hälften så roligt som ja upplevde det! Suck.. jag måste jobba på min författarsida :)

2011-03-05 @ 01:53:58
Postat av: Cia

du åste ju tävla med rák sen efter hon har kommit igång efter hon ha fått sitt föl :D annars gör jag de ^^ så kan vi tävla mot varandra :D

2011-03-05 @ 07:31:04
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Alexandra Björsell

Sv Andreas: Hahaha, du är verkligen märklig du! Det är nog bara du som kan lyckas med allt konstigt du gör :P

Puss

2011-03-05 @ 11:02:07
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: cia jonasson

du vet att jag gärna ställer upp om rák inte hinns med, hon är en fin häst som förtjänar de bästa :)

2011-03-05 @ 16:49:24
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se
Postat av: Cia

lite svårt att säga nu, de kan vi väl ta då? :)

2011-03-05 @ 21:19:24
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0