Hemma igen

Då var man då hemma och på svensk mark igen tänkte jag säga men det blir ju fel då jag inte varit utomlands... Efter en vecka i Åre är det ändå rätt skönt att vara hemma, det var kul att få träffa mamma igen. Vädret var dock inte lika roligt, det har snöat tre centimeter och idag var det disigt, fuktigt och regn. Imorgon blir det tydligen också regn, saknar redan solen i Åre!
Jag ska i alla fall ta mig till stallet imorgon för att rida en sväng på Rák, har saknat henne riktigt mycket. Ska bli spännande att se om hon fortfarande är lika följsam och mjuk imorgon. Jag hoppas även att vädret är fel och att det ska bli fint! Vill ha vår nu så jag kan köra moppe till stallet och även börja övningsköra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0